Perth

Då är jag officiellt inne på min sista semesterdag. Imorgon är det tillbaka till verkligheten. Känns ändå helt okej! 

Har spenderat de senaste dagarna i Perth. Shopping, tvätt och bio. Allt för att ladda batterierna och göra mig redo för 2,5 månaders jobb uppe i Exmouth. 

Vill sätta mig ner och skriva ett rejält avslutande inlägg om resan men känner att jag vill ha datorn till det. Att blogga från telefonen är extremt frustrerande då  jag fortfarande inte är helt kompis med touch tangentbordet. Så det får helt enkelt vänta tills jag är hemma hos min baby:) då blir det även redigering av foton och allt kommer väl upp om cirka tio dagar när jag är tillbaka i stan. 

På återseende tills dess! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0