78 dagar

Det är äntigen dags! Det är dags för mig att packa väskan och ännu en gång lämna Skandinavien för ett äventyr Down Under. 
 
Planen börjar smått ta form över resans första tid. Min kära vän Jennifer kommer ju vara min partner in crime de första 4 veckorna men sen säger vi hej då och hon åker tillbaka till Sverige och lämnar mig ensam där nere. Det är då det stora äventyret börjar! Jag drar till Nya Zeeland ett par veckor först för att hälsa på lite polare men sen när jag kommer tillbaka till Australien, då är det dags att ta tag i jobbsökandet och se vart jag vill slå mig ner! 
 
Så nu dammar jag av denna gamla sidan till blogg och säger BRING IT ON! Nedräkningen har börjat och avresedatum är 31 mars 2014. Vi ses då! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0