Sköldpaddor och söderhavsplaner!

ååååååååHEJ på er!
 
Har inte kännt mig så inspirerad att skriva på min "resblogg" då jag inte reser för tillfället. Jag jobbar mest och det händer inte så sjukt mycket intressant att skriva om.

Jobbet går bra i alla fall, men visst går det upp och ner som alla jobb. Vissa dagar älskar jag livet och allt som det innebär medan andra dagar blir jag rastlös och drömmer mig bort till nästa destination. Sen stöter man på motgångar ibland som till exempel intorkade bajsexplosioner i gästernas toalett som jag kan inte förstå varför just jag ska behöva skrubba bort. Men så är livet. Spraya på en halvliter med borttagningsmedel och problemet försvinner. Det går över.  

Har snorklat en hel del på sistonde och införskaffat egen mask och snorkel nu. Det är så sjukt kul att plaska runt i det kristallklara vattnet och kolla på fiskar i alla möjliga färger och storlekar. Men det bästa av allt måste ju ända vara sköldpaddor. Blir så lycklig varje gång jag ser dem. DUUUUUUUDE! 

 
 


Är ledig i två dagar nu och njuuuter av varje sekund. Spenderar dock mesta tiden framför datorn och internet då jag måste boka och fixa det sista inför min semester om 3 veckor.... I KNOW 3 VECKOR ÄR JU INGENTING!!! Känner mig som ett litet barn inför julafton. Det spritter i hela kroppen. Gud vad kul det här ska bli. Äventyr. Äventyr. ÄVENTYR!!

En av stränderna jag kommer på bo, Manase Beach, Savaii





Sen vill jag även hit, också Samoa :)


Nu måste jag boka hotell och fixa hyrbil!
 

Kommentarer
Postat av: Tove

OMG du måste åka till det där badhålet!

2014-08-15 @ 11:04:58
URL: http://chipsochchokladbloggen.blogg.se
Postat av: Tove

PS. Tack för magneten ;)

2014-08-15 @ 11:05:14
URL: http://chipsochchokladbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0