Rundtur

Dags för en liten rundtur! 

Jag bor alltså i Motueka, en liten stad på norra sydön. Cirka 1 h från Nelson där jag bodde förut. 







Det här är mitt lilla rum. Väldigt vitt och kalt än så länge men det är iaf fräscht, vilket är ganska ovanligt här nere! 


Baksidan på huset



En del av trädgården



Köket






Vardagsrummet med usikt över framsidan. Glömde tyvärr att ta på huset framifrån, det får bli en annan gång :)

Här kommer lite bilder från jobbet, Skydive Abel Tasman.







Trivs ganska bra med att ha denna plats som mitt kontor. Sitter just nu i en av sofforna på verandan och njuter i solen. Kanske ska ta mig i kragen och jobba lite :)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0