Maskerad

Blev i fredags frågad om jag ville hänga med på maskerad på lördag kväll. Någons födelsedagsfest. Självklart svarade jag! så hela lördagen gick till att leta kostym, temat för festen var "Out of this world" så skulle kunna  vara vad som helst egentligen. Letade runt i stans alla affärer efter idéer och inspiration och tillslut kom jag fram till vad jag skulle vara, tack vare en chockrosa baddräkt i en secondhand butik. Det var dags att ta på sig manteln igen och bli superhjälte! Så efter lite ihopplock hade jag tillslut en kostym. Inte det vackraste Gud skådat men det fick duga.

Det visade sig vara en 50-års fest.. haha men cirka hälften var ändå utklädda och det bjöds på mat och dryck och jag hade faktiskt en trevlig kväll! Min handledare var utklädd till trinity från matrix, Kate var en Zombie brud och Shane var Ziggy Stardust. Vi var lätt snyggast (och mest seriösa med våra outfits) på hela festen.. haha bra kväll!













Söndagen spenderades i slappandets tecken och på kvällen var det tjejkväll hos mig. Mysigt värre med massa god plockmat och skitsnack.

Fet helg!

Kommentarer
Postat av: tove

Haha hade du seriöst packat ner manteln och tagit med dig eller har du gjort en ny?

2012-05-30 @ 18:02:27
URL: http://tovemaries.se
Postat av: liza

haha nej, hittade en tygbit på loppis som jag sydde lite på och voila! en perfekt mantel! :)

2012-05-31 @ 07:01:36
URL: http://mynz.blogg.se/
Postat av: tove

haha synd, det hade varit jävligt roligt annars. man måste prioritersa liksom!

2012-05-31 @ 08:58:16
URL: http://tovemaries.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0