Jag kom, jag såg, jag segrade!

Mötet med högsta cheferna gick kanon!
Bättre än väntat, jag och min handledare Lisa fick igenom alla idéer som vi la fram vilket är grymt roligt. Förutom att vi ska anordna Good vibes - ett 7-dagars skydiving event i Augusti ska vi nu också anordna en familjedag på lördagen, samtidigt som Good vibes. Så alla i området bjuds in till en dag där man kan titta på fallskärmshoppare, det kommer finnas hoppslott, ansiktsmålning, matvagnar osv... massa skoj helt enkelt! Dessutom kommer två Nya Zeelands rekord försöka slås, en i kvinnlig formationshoppning och en annan i vingoverall formation. Så det blir en kalasbra dag helt enkelt! Vi har även fått en av bankerna i stan samt en lokal radiostation att sponsra dagen. Så nu rullar det framåt! Woop woop!

Solen skiner och jag är klar för dagen. Nu väntar en härlig 30-min promme hem och sen blir det en väldigt lugn kväll. Jag ska brainstorma idéer inför nästa viktiga möte som är på fredag. Känner mig gött motiverad till att hoppa lite också så om vädret tillåter kanske det blir något imorgon eller iaf till helgen!!!



Hej och hå!

Kommentarer
Postat av: Elin Bergström

Hej Liza! Vad roligt att det går bra för dig! Det låter riktigt roligt och häftigt med så mycket ansvar :) Och kul att du är på det skydivecentret som jag och Frida hoppade på när vi var i nz! :D känner igen mig på bilderna och kan känna lyckoruset i magen! Kämpa på och lycka till med projektet :D jag tror på dig! Kram från mig!

2012-05-15 @ 15:15:50
Postat av: Jessica

Duktig Liza! Heja på dig :)

2012-05-15 @ 15:48:51
URL: http://jessicajantti.blogg.se/
Postat av: liza

Tack, vad ni är gulliga :) Era ord värmer! Kram

2012-05-16 @ 00:47:20
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0