I'm back on track

Okej, idag känner jag mig lite bättre till mods. Hade en bra dag igår där jag fick mycket gjort. Har insett att det som fått mig att känna mig obekväm på praktien so far är dåligt självförtroende helt enkelt. De senaste månaderna i skolan har vi inte gjort något praktiskt arbete, vi har mest lyssnat, tittat och tagit in massa information. Jag har inte fått ta ansvar, planera, organiser och greja på väldigt länge vilket lett till att jag tvivlat på mig själv och mina kunskaper. Inte kan väl jag? har varit en återkommande tanke. Men igår fick jag äntligen lite självfötroende tillbaka. Hade fått i uppdrag att designa en poster och ett digitalt sponsorbrev. Spenderade några timmar på varje och sen lite nervöst var det dags att visa min handledare..... som älskade båda! Hon undrade vilket program jag använt mig av och hur jag hade gjort allt. Tror hon hade föreställt sig något mycket simplare men icke sa nicke. Jag la ner 120 % på att få de där grejerna att se så snygga ut som möjligt. Och det verkade ju löna sig :) Så nu känner jag att jag är på god väg, jag har börjat visa framfötterna lite och mitt självförtroende är påväg uppåt. Jag är någon och jag kan något.

Jag är bra. Jag kan bli bättre. Men jag behöver inte vara bäst.


:)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men skärp dig Liza, du har fan varit med i TUR-gruppen!! Vi ÄR bäst. & kan ALLT ;)

2012-05-02 @ 15:56:20
URL: http://jessicajantti.blogg.se/
Postat av: liza

haha tack jessica! Ska försöka ta till mig den inställningen ;)

2012-05-02 @ 23:46:17
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0