Hej och hå

Solen sken äntligen under helgen. Nästan sommarvärme igen så det var riktigt gött. Desvärre var inte Lizas humör på topp. Rastlöshet och uttråkning gjorde inte saken bättre heller. Skulle hoppa under lördagen men det dök upp lite grejer som kom ivägen så det blev inget. Bättre lycka nästa gång. 

Idag är det tyvärr grått, mulet och regningt igen. Men trots detta så mår jag riktigt bra idag. Startade dagen med ett zumba pass som var rejät jobbigt, blev en snabb andra frulle hemma innan jag promenerade iväg till jobbet. Så nu sitter jag här med datorn igen. Du och jag. Vi jobbar rikgit bra ihop. Imorgon är det möte med högsta cheferna för att diskutera vad jag har gjort hittills och vad framtida planerna är. Lite nervöst ja, men det ska nog gå bra. Känns som jag måste bevisa att jag faktiskt gör något här.. haha men jag har ju faktiskt gjort något så det borde vara lugnt. Gör just nu en pp-presentation som jag även ska visa, så wish me luck!

Annars går dagarna riktigt fort faktiskt. Är redan inne på 4e veckan. Har haft rådslag med mig själv och bestämt att jag absolut kommer stanna här hela praktiken ut. MEN för att klara detta krävs det en rejäl förändring i min inställning. Så skärpning liza. Ja det är annorlunda och främmande att bo här utan något som helst socialt liv MEN det blir absolut inte bättre av att jag åmar mig över det. Så nu ska jag satsa allt jag kan på att göra tillvaron ljusare för mig själv och göra så bra ifrån mig jag kan på jobbet.


GO HARD OR GO HOME!



Nu kör vi.
woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0