Ny vecka - nya aventyr!

okej folks!

Ny vecka betyder nya aventyr. I mandags var vi i Ngarua caves pa en liten guidad tur. Riktigt haftigt! En 1 h lang vandring genom en kalkstensgrotta med massa stalaktiter och stalakmiter. De hade aven hittat ben fran världens största (men nu utdöda) fågel darinne, riktigt tufft!



I dag har vi lite ledigt fran alla utflykter for att jobba pa vara redovisningar. Jag ar tillsammans med Carro och vi ska idag ivag och intervjua en kvinna fran Nelson Tasman Tourism. Allt ska filmas for att sedan vara med i var redovisning.

I morgon daremot bar det av till Nelson Lakes National Park. Vi ska vandra... igen... och jag ar val inte sa jatte entusiastisk! Fast denna gangen var det bara en liten "walk" pa sisadar 4 timmar... haha jaja jag overlever nog!

Sen pa torsdag ar det antligen dags for White Water Rafting (forsranning!!). Jag ar smatt panikslagen men det ska nog ga bra! Efter forsranningen drar vi ivag till Hokitika dar vi ska vara med pa Wild Food festival over helgen. En festival med massa konstig mat.. typ larver, kryp och massa annat mysigt. Ska bli riktigt skoj! :D

Sa det lar inte bli mycket uppdatering har forran i nasta vecka, for nu ar det fullt os medvetslos som galler!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0