Nedräkning

Kära vänner, nedräkningen har börjat. Endast 2 veckor kvar i skolan här i Neson.... TVÅ!!! paniken börjar infinna sig och separationsångesten kommer krypandes. Hur ska det här gå? Om två veckor är det inget mer plugg. Inget mer Nelson. Ingen mer klass. INGENTING! Kommer sakna mina små muppar sjukt mycket.

Samtidigt som denna ångest är stor så ser jag fram emot praktiken så himla mycket. Ska bli fett kul. Sen att mina föräldrar kommer och hälsar på innan dess är ju också ett stort positivt plus. Så jag har mycket kul att se fram emot!

De sista veckorna spenderas åt slutpresentationer och annat skojsigt. Igår fyllde Kålle år så det blev middag på kvällen. På torsdag bjuder skolan oss på trerätters och nästa vecka ska vi till Abel Tasman national park en sista gång för sista avslutningsdagen.


FULLT ÖS MEDVETSLÖS!!! Nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0