sökes: motivation!

Sist jag skrev så var det en glädjens dag. Idag vet jag inte vad det är för en dag. Jo det är måndag. Det regnar som aldrig förr. Min handledare jobbar hemifrån så det är bara jag och en till på jobbet idag. Hela byggnaden på jobbet totalrenoveras för tillfället så det bankas, skruvas och låter konstant dag ut och dag in. Huvudvärken är ett faktum.

Antar att jag nu vet vad det är för dag. Det är en bitter och grå dag. Haha och bristen på munterhet är ett annat faktum.

Varför är det alltid så svårt vissa dagar att hitta motovation till att göra något överhuvud taget? Igår gick jag på moln efter en härlig shoppingdag i Nelson men idag orkar jag knappt vara aktiv på facebook... haha och då har man problem! Äh mitt motto för dagen är: Gör inte idag vad du kan göra imorgon!

Har läst alla bloggar jag följer och sitter nu och googlar bilder på vackra Norge istället och drömmer mig bort. Det kanske får bli en resa hit inom en snar framtid? vem vet :)



Nu drar min kollega hem så då drar jag med, klockan är 13.00 och Liza säger hej då!
På återseende gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0