Sista dagen

Då var man tillbaka i Christchurch efter några dagar i Queenstown och Wanaka. Har haft det grymt bra! Idag är sista dagen på min lilla semester, det har gått så sjukt fort. Imorgon tar jag bussen hem till Motueka igen. Kan inte säga att jag längtar direkt. Men nu är det inte långt kvar tills det är dags att packa väskan och åka hem. 2 veckor innan Good Vibes och sen dagen efter GV åker jag hem!!! 
 
Tänkte att jag skriver lite mer om semestern när jag kommit hem plus lägger upp lite bilder. Största höjdpunkten under resan var nog iaf att jag äntligen hoppade BUNGY!!!! Hoppade The Nevis, Nya Zeelands högsta på 134 m! Grymt skoj och lite små pirrigt :)
 
Nu ska jag njuta av sista dagen i chc med Erika. Vi ska shoppa och gå på bio, myselimyspys!
 
Kram hej
 

Kommentarer
Postat av: tove

Fuskigt! Jag vill också semestra med mina bruds! Men fyfan vad modigt att hoppa bungy, gjorde erika det också? Jag hade fan aldrig vågat.

Svar: Ja det var mkt skoj :D Erika hoppade också fast när hon var där över midsommar och inte nu. Det var mycket skoj Tovis, du får prova det någon gång ;)
Liza Arvidsson

2012-07-29 @ 09:01:24
URL: http://tovemaries.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0