Semestern i bilder!

Okej här kommer lite bilder från semestern! 


Matade söta lemurer på Willowbank Wildlife Reserve i Christchurch


Njöt av vacker utsikt i Wanaka med Carro


Käkade mycket ute på stan, frulle, lunch, middag.. you name it! Här avnjuts en bärsmoothie tillsammans med vacker utsikt över Lake Wanaka.
 

Fick åka lite skidlift till toppen av ett berg för att skåda ännu mer utsikt över Wanaks bergstoppar.


Naaaw, det är äkta vänskap det! :)


Jag tog mig i kragen och äntligen hoppade Bungyjump!!! The Nevis - 134 meter!!


Sekunden innan jag hoppade, lite nervöst var det allt men inte så farligt som jag trodde :)
 

.. och där bar det av!!! Häftig känsla men måste erkänna att fallskärmshoppning är så mycket grymmare :)
 
Gud vad fort den veckan gick! Nu blir det jobb, jobb och mera jobb. Om 22 dagar är jag hemma på svensk mark. WIEEEEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0