Produktiva Liza!

Haft skönaste och lugnaste helgen på länge! Har också lyckats vara super produktiv och fått massa gjort.
  • Spela in min presenattion för x-arbete - check!
  • Skriva färdigt CV - check!
  • Skriva personligt brev - check!
  • Läst ut min bok - check!
  • Köpt födelsedagspresent till Elsa (2åringen jag bor med) - check!
  • Äta massa glass - check!
  • Se massa Disney filmer - check!
Ja det sista två punkterna kan man ju diskutera om det ska få vara med på min duktiga lista men jo, tycker faktiskt det. Det bästa med att bo med en mamma och hennes unge är den stora lådan med alla disney-filmer!! och hon har massa nya också, så i helgen fick det bli Disney kväll och jag såg en hel drös med filmer som jag länge velat se. Till exempel Bilar 2, Toy Story 3 och min nya favorit: Upp! Har ni sett den? Så himla härlig film :) Skrattade en hel del och fällde till och med en liten tår.. hehe.. klart värd att se iaf! Tyckte dessutom både Bilar 2 och Toy Story 3 var bra också, för att vara uppföljare :)
 
 
 
 
Finns det något bättre än riktigt bra tecknad film?
Svar nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0