På väg!

Nu är jag äntligen på väg på min lilla mini-semester. Har tagit mig till Blenheim och sitter nu på McDonalds och utnyttjar deras Wifi. Har två timmat att döda här innan bussen fortsätter ner till Christchurch och Erika!!! Vi har massa skoj inplanerat som att äta klyftpotatis med bearnaissås (finns ej i detta land att köpa så min mamma var snäll importerade ett paket åt mig!), äta köttbullar med lingonsylt och gräddsås, söka jobb hemma i sverige, planera nästa års äventyr, titta i resekataloger, gå och hälsa på hennes praktikplats som är ett zoo så förhoppningsvis ska jag få mata lite djur och se apor!!!! och kanske en och en annan kiwifågel :D myyyyspyyyys :D

Sen på tisdag bär det av ytterligare söderut då jag tar flyget till Queenstown för att hälsa på Malin och sen vidare till Wanaka för att träffa Carro. Wooop woop, nu bär det av!

 
 
 
SOM JAG HAR LÄNGTAT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0