hallåå

Oj oj OJ vad dagarna bara fluger förbi nu! Hinner aldrig gå till bibblan så bloggen blir lidandes tyvärr. 
 
Allt är bra iaf, vi planerar och fixar och grejar inför Good vibes hela tiden. Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag äntligen får åka ner och hälsa på min brudar söderut!! wieeeee sen efter det är det bara 2 veckor innan Good vibes. Och dagen efter Good vibes åker jag hem!!! herregud det kommer bara flyga förbi :)
 
Har haft en grymt bra vecka. Vädret har varit fantastiskt! I tisdags fick jag följa med piloten upp i planet, denna gång som passagerare och inte fallskärmshoppare. GRYMT KUL! Skönt att inte behöva hoppa ut för en gångs skull haha... Han gjorde lite nosdyk och andra roliga grejer så de sög till rejält i magen. Som att åka berg och dalbana! Sen fick jag styra en hel del också vilket var jättekul, så att det blir flygcert en vacker dag råder det inga tvivel om!
 
Blev även ett hopp med Ilil härom dagen. Grymt hopp!! Fick värsta adrenalinkicken och tro mig, det har inte hänt på ett tag. Kädes nästan som att göra mitt första tandem igen fast utan rädslan :) Gick runt med ett stort fett lenede resten av dagen.. ja nästan resten av hela veckan! Måste göra som snart igen.
 
Nu väntar en grå och regnig helg vilket ska bli skönt för då kan jag vara ledig, annars skulle jag redigera film hela helgen men dåligt väder = ingen hoppning= slapp helg hemma för liza= välbehövligt!!
 
men nu måste jag jobba vidare så jag kan ta helg snart :)
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lizis! Skönt att se att du har det bra där borta. Hoppas vi hinner ses lite när du kommer hem!! :)

Svar: Men lina heeeej! har tänkt på dig en hel del på sistonde. Hur länge sen det var vi hördes och att jag inte har någon aning hur jag kan kontakta dig haha... herre gud vad har facebook gjort med oss :) Men skriv några rader till min mail vettja ([email protected]) så lovar jag att svara. Vill gärna höra hur du har det och vad dy pysslar med! Stor kram!
Liza Arvidsson

2012-07-13 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0