Sista dagen i Thailand

Skulle nog vilja påstå att jag precis överlevt ett utav de värsta dygnen i mitt liv! Kaos kaos kaos! Allt ordnade dock upp sig tillslut och nu äntligen sitter jag på mitt och Toves hotell i bangkok. Klockan är snart 9 på morgonen och ikväll går vårt flyg till Nya Zeeland. Kommer berätta i detalj om vad som hände, men inte nu, hinner inte tyvärr. Kanske blir när jag anlänt till nz.

Men allt är iaf bra nu men vi är mer än glada över att få lämna landet och åka till Nya Zeeland.


Dagens tips: Kliv aldrig på fel båt i Thailand!


kram på er så ses vi down under :)

Kommentarer
Postat av: elin bergström

Kram till dig liza! Jag är sjukt laddad här hemma i blaskiga svealandet! Asien är asien.. kan föreställa mig mer än kaos. Skönt att komma till kiwilandet! Jag är med dig ;D Kram!

2012-01-03 @ 23:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0