Nya zeeland - Taupo

Hej ni!
Nu har jag landat i Nya Zeeland och efter 6 h på buss kom jag äntligen fram till Taupo sent i natt. Jag har sovit som en gud och dagen har än så länge varit underbar. Mötte upp Kati (gammal kollega från Freefall) för frukost på stan, sen blev det en sväng ut till TTS och hälsa på alla gamla polare där ute. Många kramar blev det! Sen stack vi ut på sjön med en kompis till Kati som har en segelbåt, en katamaran. Helt underbart! Solen skiner, det är varmt och skönt och Taupo är sig likt.

Min långa uppdatering med bilder kommer snart, har fortfarande inte haft varken tid eller möjlighet till bra internet.

Nu snart blir det middag med Annas föräldrar, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0