Helg

Forsta veckan ar nu avklarad. Det har varit en mycket bra vecka men jag ar allt lite sliten. Det ar mycket promenader, vilket vi gillar, och vi far se och gora mycket varje dag. Nastan ingen tid alls i klassrummet vilket ar toppen, speciellt nar man ar i ett land som nz!

Nasta vecka ska vi pa annu mer utflykter. Man-tis aker vi till Blenheim for en utflykt med temat "mat och dryck", vi ska bland annat besoka vingardar och lara oss mer om maten som odlas har i omradet. Grymt kul!! Annars kommer helgen spenderas i slappandets tecken. Dagen borjade finemang med frukost pa stan med tove och lite shopping. Sen har vi legat ute och solat pa grasmattan har pa campus. I kvall blir det chill hemma med film och glass. Vi gillart!

Har i stort sett gjort mitt val gallande praktiken. Star ju och valjer mellan tva olika palatser och valet ar inte latt. Har nu varit och besokt dem bade men det gjorde det hela bara svarare! Men jag tror anda jag vet vart jag kommer hamna tillslut. Det kanns liksom som det basta valet. Men jag har gett mig sjalv en veckas betanketid innan det ar dags for den avgorande domen!

Det blir nog bra tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0