Taupo times!

Ja som sagt, efter the Mount blev det en tripp ner till Taupo. Min gamla kärlek! Var där från fredag till tisdag och kan väl säga att jag inte gjort så mycket roligt att berätta om. Det har mest varit häng med gamla kompisar. Har suttit ute på hoppfältet och tittat på när de jobbat hela dagarna! Ibland blev det lite långtråkigt men jag hade ändå inget emot det, det var ju dem jag åkte till Taupo för att besöka. Hade jag dragit in till stan hade det ändå inte funnits något att göra eller någon att hänga med! Sen är det alltid lika kul att titta på fallskärmshoppning :)






Solnedgång i Taupo

Nej jag hade det iaf störtskönt! Som alltid är det lika kul att få träffa lite bekanta ansikten igen. Erika från klassen kom även dit en sväng så hann iaf käka lite lunch med henne och chilla i solen.






Nu väntar några väldigt lugna och slappa dagar i Nelson. Jag är den enda som är tillbaka från semestern, de flesta kommer först om ett par dagar. Dessutom öser det ner med regn här så filmmarathon låter som en väldigt bra idé!


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0