gå gå och gå

Ännu en dag i vandringens tecken. En sak har jag nu insett. Jag tycker inte så värst mycket om att vandra. Det är härligt att vara ute - ja! det är härligt att nå höga höjder och få se vackra utsikter - ja! men att gå i flera timmar i ren uppförsbacke kan väl inte någon rimligt frisk människa njuta av? Efteråt är det skönt, absolut! Det kan jag hålla med om... men den som säger att han njuter av själva slitet under tiden.. nej den håller jag inte med!

I dag gick vi Cable bay walkway, endast 8 km men tog cirka 3,5 timme då det är mycket uppför och även en hel del nedför. Tyvärr låg molnen riktigt lågt så någon vidare utiskt blev det inte. Men ibland klarnade det upp någorlunda så då gällde det att vara snabb med kameran!













Benen är iaf gött möra, jag kommer garanterat sova som en gud inatt!

hej pårrej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0