Counting down the days

Idag är det torsdag och bara några dagar från Good Vibes. Känns ganska lugnt vilket är skönt. Själva hoppeventet känns välplanerat och som att det kommer gå finemang, så länge vi har bra väder. Tyvärr ser prognosen ganska illa ut men jag låter mig inte deppa ihop än. Mycket kan förändras! Dock så känns vår familjedag som hålls nästa lördag (den 18e) inte alls lika bra, två viktiga aktörer som skulle vara med och medverka har dragit sig ur, och detta efter att affischer har blivit tryckta och uppsatta över hela Motueka och Nelson. Så nu står vi här och inte riktigt vet hur vi ska lösa det... folk kommer ju förvänta sig det. Jaja, det får bli morgondagens problem... orkar inte mer idag. 
 
Är iaf riktigt taggad inför Good Vibes. Kommer massa sköna människor som är här för att bara ha det gött, hoppa så mycket de bara kan och parta loss. Så fullt ös medvetslös kommer det vara från morgon till kväll i 7 dagar!! Några gamla polare från Taupo kommer ner också vilket är extra kul. Bring it on säger jag bara. Själv planerar jag inte på att hoppa så mycket. Kan inte säga att jag är dirket sugen heller vilket är skönt. Vill hoppa från helikoptern som kommer nästa lördag, det är ett måste!! Men annars är jag ganska nöjd. Just nu är jag mer sugen på att bara skicka iväg riggen till killen i Australien som ska köpa den, få det gjort liksom. Men ska vänta ett tag till så jag iaf har den här under GV veckan. 
 
Förresten, för någon dag sen var det ett stort vulkanutbrott på nordön!! En utav de vulkaner som jag och mamma vandrde på för bara några månader sedan, lite coolt ändå! Men efter både jordbävning och vulkanutbrott så känns det nu riktigt bra att jag ska åka hem snart till trygga Sverige hah :)

 
 
Vi ses snart vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0