nytt liv

Okej mina vänner. Jag har kastats in i ett helt nytt liv. Jag bor i ett nytt hus. Har ett nytt jobb. Känner inte en själv men hittills trivs jag ändå riktigt bra.

Snart avklarat andra dagen på min praktikplats. Fullt ös medvetslös! Har i stort sett huvudansvaret för Good vibes som hålls i augusti, Nya Zeelands största hoppfestival. Sjukt mycket att göra!! men det är roligt :) Att ha så mycket ansvar är en rejäl utmaning men det är även det jag kommer lära mig grymt mycket av. Så jag är nöjd.

Flyttat in ett mysigt litet hus där jag trivs kanon. Delar med en mamma och hennes barn, och jag vet det kan låta riktigt tröligt. Men det är ganska skönt, lite lugn och ro för en gångs skull! Barnet är snart 2 år och bor bara där 4 dagar i veckan, sen är hon hos hennes pappa. Har mitt eget lilla rum, ritkigt fräscht och fint. Ska ta lite bilder och ge er en rundtur så fort jag får chansen.

Massa pappaersarbete har avklarats idag, i morgon blir det att fortsätta i samma spår och sen på torsdag ska jag förhoppningsvis åka runt och presentera mig på massa ställen i området. Men mer om det senare i veckan!!

Nu skaa jag cykla hemåt!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0