Århundradets jubelidiot

Ja, det är jag. Århundradets jubelidiot.

Hade en hemresebiljett som var ställd till den 29e april, men eftersom jag valde att stanna på Nya Zeeland var planen att boka om biljetten till slutet av augusti i stället då praktiken är slut.

TROR NI LIZA KOM IHÅG ATT BOKA OM BILJETTEN FÖRE DEN 29E APRIL?

svar nej.

Kom på det hela igår kväll, efter att min biljett redan hade "avgått". Så nu sitter jag här på andra sidan jorden utan hembiljett och är en aning bitter på mig själv. Hur i hela fridens namn kunde jag glömma bort detta? Jag fattar inte. Skyller på de senaste veckornas hektiska schema med resor, flytt, nytt jobb och ny stad. Så summa sumarum betalade jag 16 000 riksdaler för en enkelbiljet kan man säga... haha störtlöjligt!

Jaja, har diskuterat saken med diverse närstående personer och vet nu att det kunde varit värre. Det är bara en materiell sak. Jorden går inte under. Jag överlever. Jag kommer kunna åka hem ändå. Det löser sig.

Usch, fy, blä och urk. Vart är den där boxningssäcken när man behöver den?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej!

Ja alla kan glömma är du inte ensam om hoppas det löser sig.

Så nu är det praktik för dej i några månader är det att hoppa fallskärm eller vad ska du göra allt bra med dej annars?

Kram Ingela

2012-04-30 @ 23:27:26
Postat av: liza

Hej Ingela!

Ja nu har jag börjat praktiken, 4 månader kvar! Jag är på ett fallskärmsställe men jag hoppar inte själv (förutom på fritiden för skojs skull!). Jag jobbar på marknadsföringsavdelningen mest och planerar en stor hoppfestival som ska vara i augusti med ca 200 hoppare. Så mycket att göra men det är roligt!



Kul att du följer bloggen :)

kram

2012-05-01 @ 00:20:43
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0