Presentation av mina medresenärer!

Tänkte att det kanske skulle sitta fint med en liten presentation av gruppen jag reser med. Vi är alltså 6 st brudar som kommer göra Thailand osäkert under december månad innan vi börjar plugget med övriga klassen på Nya Zeeland.

Namn: Erika
Smeknamn: Erikington
Ålder: 24 år
Ursprung: Boden
Speciella egenskaper: Das pysselmaster. Vår egen MacGyver som kommer rädda oss ur många situationer! Dessutom har hon en visslande näsa.
Favorit uttryck: Förutom det självklara norrländska "jo:et" slänger hon gärna in lite internationella uttryck som "awesome!" och "sweeet". Hon tror helt enkelt hon är lite coolare än oss.... ;)


Namn: Carolina
Smeknamn: Carro, Carromannen
Ålder: 21 år
Ursprung: Lidköping aka. Lisch
Speciella egenskaper: The tolk. Då carromannen är en stjärna när det gäller dialektbyten kommer hon vara vår guide i den thailändka språkdjungeln. Ge henne 5 min med en lokalinvånare och hon kommer vara flytande i thai. Lovar't!
Favorit uttryck: Kötthövvee


Namn: Carin
Smeknamn: Karré
Ålder: 26 år
Ursprung: Stockholm
Speciella egenskaper: Världens bästa och högst klingande skratt! Kommer bli mycket användbart på resan.. på något sätt. Det är jag säker på.
Favorit uttryck: ni är ceeepeeee!!


Namn: Tove
Smeknamn: Töve, Tövelajnen
Ålder: 21 år
Ursprung: Kinnekulle (Götene)
Speciella egenskaper: She's got the moves like Jagger. Den ultimata danspartnern som äger på golvet med sina snabba höftmoves och heta blickar...
Favorit uttryck: Whats the shizzle with the dizzle?!


Namn: Malin
Smeknamn: Stalin, Malinini
Ålder: 20 år
Ursprung: Götlaborg
Speciella egenskaper: Charmören. Kan med sina rådjursögon och fladdrande ögonfransar få precis vad hon vill. Detta kommer vi garanterat att uttnyttja!
Favorit uttryck: Asså jag döööööör!!!!


Så den geografiska spridningen är stor och tack vare alla fantastiska specialegenskaper jag lyckats få med i min grupp tror jag detta kommer bli resan att minnas livet ut. Nu kör vi - let's start the countdown!

22 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0