Helgens bravader

Två dagar kvar innan avresa från Lidköping och livet som lischöppingsbo. Ni som känner mig vet att jag lider av svår separationsångest när det gäller ALLT. Nu är inget undantag. På ett år och tre månader hinner det hända mycket. En hel drös med underbara minnen tar jag med mig härifrån och jag kommer sakna vissa människor så sjukt mycket. Alldeles för mycket!

Flytten går framåt, lägenheten är i stort sett tömd och jag och erika städar och skrubbar som aldrig förr. Nu har vi lite småfix imorn och sen är det besiktning på onsdag. Sen blir det hem till skogs. Ska bli så skönt så ni anar inte. Samtidigt som jag har smått ångest för att flytta vill jag ju bara att det ska vara klart och att jag kan dra härifrån.

... och till the BIG news! Idag kom äntligen DHL och knackade på min dörr för att lämna tillbaka mitt pass som vart i Nederländerna under några veckor!! var ju tvungen att skicka in det för att ansöka om studentvisa till Nz. Så nu har jag både visum till nz och pass i handen. FANTASTISKT!

I helgen hade vi ju även "farväl lidköping"-fest i lägenheten. Stört kul var det och väldigt mycket roligt folk dök upp!! De flesta hade jag aldrig träffat förut men några bekanta ansikten var det ändå. Stort Tack till alla som gjorde det till en minnesvärd kväll för både mig och erika. Jag lovar, vi kommer aldrig glömma kvällens bravader! Vilka minnen ;)


Några deltagare från helgens avskedsfest.


16 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0