Viktiga förberedelser innan avresa

Idag är det jag och Gollum mot världen.

Är i stort sett klar med hemtentan - woop woop till mig! Som belöning blir det Sagan om de två tornen för hela slanten ikväll. Har tänkt att jag ska hinna se alla tre innan jag åker, det vore grejer det. Minnet måste ju vara uppfräschat innan jag anländer till Nya Zeeland!



Frosseri i glögg, julmust, lussebullar, pepparkakor och rocky road ska det också bli. Bara för att jag kan och för att jag vill. En vecka kvar av den skandinaviska julfriden så det är lika bra att gå all-in!


8 dagar

Kommentarer
Postat av: tove

Åh Rocky Road! Det gjorde jag och mamma i förra veckan, muy gott. Jag hade också tänkt att se filmerna innan jag åker men det verkar inte hinnas med.

2011-12-06 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0