Reunion

Jarråååååå idag blir det en tripp till kära Karlstad! Först blir det till att hälsa på brorsan och Sara. Sen ska jag även försöka hinna med att köpa allt inför resan, har en lååång lista. Nog för att jag gillar att shoppa men när 70% av inköpen ska ske på Apoteket är det helt plötsligt inte riktigt lika roligt längre. Diarrétabletter till exempel. Hur skoj är det att köpa?

MEN det ska även bli en snabb date med min kära lilla Lina. Snart ett år sedan vi träffades sist så det är på tiden. 


Utsparken i 3an

11 dagar

Kommentarer
Postat av: lina

Åhhh haha bilden, nostaligi på hög nivå!

Så kul att se dig, ska följa din blogg slaviskt nu, så jag ser vad du håller på med där borta på andra sidan jorden. Glömde säga att jag skapat mig en egen liten en, som kompensation för facebook ;) Så kan vi ju ha lite koll på varandra ändå!

2011-12-07 @ 15:07:27
URL: http://linaedwertz.blog.com
Postat av: liza

Då ska jag börja läsa din slaviskt så jag har någon koll på vad som händer i ditt liv också ;)



Tack för daten och shoppinghjälpen!

2011-12-07 @ 16:33:38
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0