Pepparkakshysteri

Denna underbara helg är snart slut. Idag blir det till att packa, väga och pyssla inför resan och i kväll blir det sista delen i Ringen-triologin med syster. Mycket bra skit!

I Holmedal har det varit julstämning heela helgen. Det är minusgradet, det är snö och vi har ätit massa julmat och julgodis. Jag gillar det enormt!


Dags att skapa lite pepparkakshus!

Alla färdiga delar, vad ska det nu bli måntro?

.. ett hus!

... ett utedass!

... en?

... Rubiks Kub!

Färdiga huset med dass


Nu när jag fått min dos av julmys börjar jag känna mig redo för veckans äventyr. På onsdag bär det av!

3 dagar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Liza! Vill önska dig en hemskt trevlig och fin och spännande resa till andra sidan jordklotet! Du lär stöta på en massa äventyr och oförglömliga stunder, så jag hoppas du laddar upp kort och dylikt så jag kan följa dig på din resa :)

Puss o kram från din gamla Raffle-kompis!

2011-12-14 @ 09:06:39
Postat av: Anna (igen)

Ps. Glömde skriva hur sjukt najs Rubiks-pepparkakan är! Du och hanna är för finurliga! :) Ds.

2011-12-14 @ 09:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0