Mot Koh Samui

Da var det dags att lamna Koh Tao. Det gor inte sa valdigt ont i hjartat da det varit daligt vader varenda dag sen vi kom hit... bajsvader. Sa inget solande och badande direkt, stor besvikelse. Vi haller tummarna for battre vader nu i veckan da vi styr kosan mot grannon Koh Samui i stallet. Det blir Tove , Erika och jag som drar dit. De andra har valt att stanna kvar har.


Precis kakat lite frulle, ska nu packa vaskan och sen blir det farja vid 15.00. Forra batturen slutade i en kaskad av spyor, brukar inte bli sjosjuk men den baten skumpade runt pa havet som en kanin i det grona. Inte alls skoj. Sa jag ser inte direkt fram emot eftermiddagens battur! For den som ar intreserad kan jag aterkoma med detaljer om jag lyckades behalla maginnehallet eller inte!

Nu ska det packelipackas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0