Ladyboy Cabaret show

I går kväll blev det som sagt middag, häng på en strandbar och sedan cabaret show. Många av er har nog hört talas om ladyboys förut, Thailands svar på transvestiter. Det är iaf väldigt stort här med shower, så kallade "ladyboy shower" och vi har nu varit på 2 st! Sjukt underhållande och nästan lite läskigt. Det är dansshower där ladyboys mimar och dansar till kända låtar. Det är väldigt proffsigt med riktigt bra koreografier, bra kostymer och många av dem ser verkligen ut som kvinnor, de har opererat bröst och allting. Man kan inte fatta att det faktiskt är män som står på scenen och rullar på höfterna och dansar som Britney, Shakira eller Beyoncé. De är kvinnligare än jag någonsin kommer att vara. Sättet de rör sig på, rättar till håret.. allt! Får ni någonsin chansen att se en sådan show, gör det!! Det är riktigt underhållande! Tyvärr var det svårt att få några bra bilder från något dansnummer, men här är några närbilder iaf.












Det är show. Det är glitter och glamour. Det är spexigt och det är roligt. Vissa tycker säkert det är fel men jag kan inte hjälpa det, jag gillar det skarpt. Om det här gör dem lyckliga, good for them! Det är bara att köra på!

Hittade lite videos, inte jag som spelat in men den är från Koh Samui där vi är nu.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0