its done!!!

ÄNTLIGEN!!!

-Hemtentan är nu färdig och inskickad!

-Mitt examensarbete är nu färdigt och jag inväntar nu bara ett mailsvar från en person och sen ska den också skickas iväg!

Svårt att beskriva den kolossala lättnaden. Nu har jag inget mer plugg kvar på denna utbildningen förutom de uppgifter vi får i Nya Zeeland. Men om jag fattat rätt kommer vi inte ha några skriftliga inlämningar som rapporter eller salstentor där utan allt kommer vara presentationer och dylikt. GÖTT!! Föredrar det framför äckliga rappoter alla dagar.

Nu kan jag äntligen fokusera 1000% på resan. Jag måste provpacka, har en känsla av att allt jag vill ha med ej kommer få plats! Sist jag åkte hade jag 12 kg incheckat och ca 7 i handbagage. Målet är att ha något liknanade nu. Har satt en maxgräns på max 15 kg incheckat till mig själv. Vart ska jag annars få plats med allt jag kommer köpa i Thailand? :)

Nu köööör vi.

8 dagar

Kommentarer
Postat av: lina

GRATTIS! Gud va effektiv du måste ha varit!!

2011-12-07 @ 15:13:39
URL: http://linaedwertz.blog.com
Postat av: liza

Tack Lina! Jo det har vart lite väl intensivt men nu är det iaf klart :)

2011-12-07 @ 16:29:24
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0