Ingen vanlig dag!!

Idag är det ingen vanlig dag utan det är bästaste tovelajnens födelsedag!!!!! STORT MEGA AWESOME GRATTIS MIN VÄN!!!

Är såå peppad och laddad inför vårt flygäventyr tillsammans, tror vi kommer få det kanonba där på planet ner mot Bangkok och sen vidare till Nya Zeeland. Shit pommes vad vi ska röja!!! 

Här kommer en kavalkad med mina favoritbilder på oss min kära ;)







Så med alla dessa fantastiska bilder vill jag säga Stort grattis fina du coh jag hoppas du får en kanonfin födelsedag. Jag gillar dig och ser fram emot våre framtida äventyr tillsammans!

10 dagar

Kommentarer
Postat av: tove

Åh vad vackert, nu blir man ju nästan tårögd! Tack Lajzaaaa! <3

2011-12-04 @ 09:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0