Första provpackningen!

Idag har jag uträttat en hel del inför resan faktiskt. Varit på banken och växlat lite pengar, köpt strumpor, tvättat och slutligen provpackat för första gången. Efter att jag hade lagt upp allting på sängen fick jag en klump i magen... aldrig att det här får plats i min älskade 60 liters ryggsäck! Men det gick! Har till och med plats över. Fantastiskt! Då vågen inte funkar har jag inte kunnat väga men gissar på mellan 10-12 kg, den är nästan oroande lätt! Vilken lättnad :D



Sen fick jag ett litet paket på posten idag också, från bästaste David i Lidköping. Bästa paketet ever, innehöll två bullar och en pepparkaka! han bakade i lördags och jag bad honom spara lite åt mig, och det gjorde han haha :)







"Aktas kan innehålla 2 bullar & 1 bröstpepparkaka" 


De två bullarna och bröstpepparkakan som tyvärr gick sönder i frakten!

Annars så njuter jag mest av att bara vara hemma. Eldar i kaminen, gosar med katterna, julpysslar och bakar en hel del med mamma. I går blev det pepparkakor och till kvällen kanske lite mer rocky road, vi får se! Att vi äntligen har fått lite lagomt med snö tycker jag är underbart. Till helgen kommer alla syskon hem för lite julmiddag här hemma. Kalas! Kunde inte bli en mer perfekt sista vecka i Sverige!





6 dagar

Kommentarer
Postat av: tove

Haha vilket underbart paket, älskar aktas-texten!

2011-12-09 @ 09:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0