Det närmar sig!!

Sista kvällen hemma hos föräldrarna i Värmland. I morgon bär det av mot el stocholmo för en dag innan flyget lyfter på onsdag morgon. Dagen i huvudstaden bjuder på date med Helene, middag med moster och kusin och sen förhoppningsvis en god natts sömn innan onsdagens äventyr. Efter ett peppande telefonsamtal med Tove idag fick jag äntligen tillbaka det för stunden borttappade ressuget. Nu vill jag verkligen komma iväg!! Flygbiljetten är utskriven, batterierna till kameran är laddade, ipoden är fullspäckad med ny bra musik och för att förgylla vår julafton nere i värmen har jag nu Sunes Jul inlagd på datorn! Fabulous!

Har nu packat klart ryggsäcken, 11,5 kg. Fett bra!! Handbagaget har jag inte vägt än men det är nog ingen fara. Min långa "to do" lista är nu i stort sett tom. TOM! Så underbart befriande. Allt är klart. Allt är redo. Jag är redo. Nu kör vi!


2 dagar



Kommentarer
Postat av: tove

Alltså Sunes Jul. Du är ju bara bäst i världen.

2011-12-12 @ 21:18:36
URL: http://tovemaries.se
Postat av: liza

haha jag vet :) kärlek till sune och hans jul <3

2011-12-12 @ 21:22:00
URL: http://mynz.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

Sunes jul! Kan du inte lägga in den på hårddisken? :D Vill också se den :D

2011-12-13 @ 10:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0