Dagens faktum

06.45. Härlig tid att stiga upp när man är van att börja dagen vid 11. Men jag klagar inte, desto längre blir ju faktiskt dagen! Klockan är nu lunch och jag har redan hunnit med en hel del.

- Ätit frukost två gånger samt tittat på nyheterna och konstaterat att det var bättre förr.
- Varit hos doktorn. Där fick jag agera tolk och översätta ord som mandel, vallmofrö och björk. Blodprov hann jag även med att ta. Finfina grejer!
- Skrivit klart fråga 2 på hemtentan (2/4 frågor klara - börjar se ljuset i tunneln!)
- Hämtat posten (ja vi bor ju på landet så det är faktiskt en liten bit att traska... sisådär 10 m vilket betyder dagens motion!)
- Kollat facebook säkerligen ett tiotalgånger vilket givit mig insikten att jag är en patetisk slav under sociala medier.

Nu ska jag göra ett seriöst försök till att ta paus från allt plugg. Ja till och med från facebook. För en timme eller två. max.


9 dagar

Kommentarer
Postat av: Tove

Varför var det bättre förr?

2011-12-05 @ 16:25:26
URL: http://tovemaries.blogspot.com
Postat av: liza

haha jo men det är så mycket hemskheter nu förtiden. Allt var bättre förr! eller? ;)

2011-12-05 @ 20:28:39
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0