Äventyr i bangkok

Här går det undan hörrni, har inte haft tid eller ork att engagera mig i sociala medier de senaste dagarna tyvärr. Allt är bra, vi mår prima. Eller de flesta av oss, tyvärr har några insjuknat i feber och hosta men än så länge har jag klarat mig.

Vad har vi då gjort sen vi kom hit? Det får bli en snabb sammanfattning!
- 2 nätter på fint hotell med Tove, väldigt gött att ha fräscht badrum, egen balkong, pool och stor skön säng.
- Shopping på det stora shoppingcentret MBK
- Jag har prutat för första gången i mitt liv. Det börjar gå riktigt bra!
- Vi har alla intagit en stor mängd mat på olika restauranger. Det är billigt och framförallt så sjukt gott!
- Vi har åkt tuktuk och taxi i massor och kommit fram till att Bangkok i rusningstragik är inte att leka med.
- Vi har varit på munk-cermoni i ett av Bangkoks tempel. Häftig upplevelse!
- Idag gick vi på vandring i Erawan nationalpark och badade i vattenfall, störtskönt!
- Vi åkte även till ett tigertempel där man fick klappa tigrar och se tigerungar. Sjukt häftigt!
- Kvällen avslutades med en stor middag med brudarna. 

Just nu bor vi på ett ganska sunkigt ställe nära Khao San road, riktigt billigt men får nästan skabb bara av att tänka på det. I morgon ska vi äntligen checka ut för att flytta vårt pick och pack till Banyan tree hotel, lite annan klass :) Ska bli bättre än bäst!!!
Har laddat upp en del bilder på facebook men här kommer några av höjdpunkterna!


Vårt fantastiska rum!

Erawan nationalpark


Här badade vi!


Mina bästa brudar och jag!


Klappa tigrar!!! 



Nu är det läggdags, i morgon är det äntligen sovmorgon!! Imorse steg vi upp 04.15.. liite för tidigt för min smak.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0