Queenstown

Nu ni kara kompanjoner har jag landat i Queenstown. Har skulle jag kunna bo, gillar stallet skarpt. Overnattningen pa flygplatsen var rolig, flygplansturen ner var roligare och gardagen har i Queenstown var HELT SJUKT ROLIG!! Borjade dagen med LUGE!!! sen pa eftermiddagen blev det en liten tupplur for att sedan prova paragliding, tror svensk oversattning ar skarmflygning? Riktigt harligt. Som att flyga fallskarm fast mer bekvamt och avslappnande! Definitivt nagot jag vill lara mig. Kanske blir att aka upp till Are for att flyga lite om nagra manader... hmm vem vet? :) Vi avslutade iaf kvallen med utgang, utforskade Queenstowns nattliv. Superb! Dansade sa knana nastan vek sig. Mycket skoj!

Idag blir det desto lugnare, provade pa frisbee golf..kanske inget for mig men jag gav det ett arligt forsok. Nu vill jag ga och titta pa lite kiwifaglar for att sedan kaka hamburgare till middag. YUM!

Imorgon hamtar vi upp var campervan och drar oss vidare till Wanaka pa nya aventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0