Gott nytt ar!

Da var de 2010 plotsligt. Hade en sjukt bra nyarsafton med alla har pa Mousetrap. Paihia ar ett utav de mest populara stallena att fira nyar pa har i nz sa stan var full med folk, har aldrig sett sa mycket folk har. Men kul var det!

Nu har jag 2 veckor kvar i Paihia sen ar det 2 veckor pa sydon och sen ar jag hemma. Vet inte hur jag kanner mig. Borjar nastan grata nar jag tanker pa att lamna nz samtidigt som jag verkligen ser fram emot att fa komma hem ocksa. Far forhoppningsvis besok av Helena nasta vecka, det ska bli svajnkul. Hon kommer hit nagra dagar for att sedan aka ner till taupo. Pratade med Malachi igar och insag hur mycket jag saknar folk dar nere sa jag blev riktigt sugen pa att folja med Helena ner till Taupo bara for nagra dagar innan jag flyger soderut. Vore sjukt kul att fa se Malachi och de andra igen. Men har lovat Jake har pa Mousetrap at stanna till den 18e, men ska prata med honom. Kanske ar okej at sticka typ den 14-15:e istallet. Det ar faktiskt mina sista veckor landet vi pratar om nu, han borde forsta.. kanske om jag faller nagon liten tar nar jag fragar honom..haha. Vi far se, vi far se. Ar en aning forvirrad for tillfallet.




Annars hander inte mycket i Paihia. varje dag bestar av stadning och sen inte mycket mer. Livsnjutning i ful bott. och jag klagar inte :)


Kommentarer
Postat av: Ingela B

Hej Liza!



Gott Nytt År!

Oj vad tiden flyger iväg tycker inte det var länge sen du reste,får ta vara på tiden som är kvar och njuta av värmen för här är det riktigt varga vinter är nu -25cbrr gillar inte det å även en del snö

Ha det så fint så kanske vi ses när du kommer hem

Kram Ingela

2010-01-05 @ 00:14:56
Postat av: Helena

Jaaaaaaaaa vi ses snaaart! Klart du ska med till Taupo! Puss!

2010-01-06 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0