23

Okej nu ar det bara 23 dagar kvar i detta land for min del. Paniken borjar sprida sig ganska sa fort. Men har bestamt mig for att forsoka tanka pa den delen sa lite som mojligt. Njuta av varje dag. Imorgon kommer Helena, tror inte jag vart sa excited ( ja tyvarr finner jag inget svenskt ord som motsvarar detta brillianta engelska adjektiv) over nagot pa mycket lange..haha som ett barn pa julafton! Sa vi kommer spendera man, tis, ons har i Paihia och sen pa torsdag morgon aker vi ner till Taupo. Jag spenderar nagra dagar dar for att pa mandag den 18e ta bussen upp till Auckland for att flyga ner till sydon. Snacka om att dagarna kommer flyga forbi!

Sen ar det 2 veckors roadtrip och sen flyger jag hem.

Hem till sno och kyla. yay..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0