Hemma

Ja då var det dags att skriva det avslutande inlägget antar jag. Sitter hemma i Holmedal nu. En sån otrolig lättnad att vara hemma efter allt resande de senaste dagarna samtidigt som jag inte riktigt kan forstå vad som hänt? Att jag nyss spenderat ett år i Nya Zeeland känns overkligt. Som en dröm. Vill inte att det ska kännas så, vill att det ska vara verkligt, vilket det ocksa är. Men det hela är ändå en enda röra. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Just nu känns allt riktigt bra, det känns som det är rätt för mig att vara hemma nu. Men jag känner ändå att det är något som fattas. En tomhet inom mig, saknar alla där nere så sjukt mycket.

Men nu är det bara att ta nya tag och se fram emot vad som komma skall :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men det känns faktiskt inte på riktigt att du har varit iväg i ett år. Men jag är mkt glad över att du är hemma i Värmland igen :)

2010-02-07 @ 15:38:30
Postat av: Carolina

hej!

Du, liza, du kanske inte är inne här mer då du slutat skriva men jag har hittat din blogg (vad jag vet så känner vi inte varandra) och har planerat in en resa ungefär exakt som din! Skulle vara grymt fint om du hade lust/tid/ork att tipsa om pengar. Är sjukt svårt att veta hur mkt det går åt och hur snålt man egentligen kan leva där nere!

Men annars,tack för en inspirerande blogg!

Carolina

2010-04-04 @ 07:35:12
Postat av: liza

Hej!

Vad kul att jag lyckats inspirera någon! Jag har skickat ett mail till den mailadress du uppgav med lite tips angående ekonomin och så.Hoppas den kan hjälpa dig lite i din planering! ;) Det är bara att fråga på om det är något mer du undrar över!

liza

2010-04-08 @ 13:12:09
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0