Still breathing

yo cuz
Allt gar finemang har nere. Har flyttat in i mitt nya hus, stortrivs. Agaren ar lite smatt pedant och perfektionist, stadar lite val mycket men vad spelar det for roll. Gillar henne skarpt anda. Mitt rum ar mysigt, inte sa mycket mobler men iaf rent och frascht. Har aven gjort ytterligare 2 hopp, bada gick riktigt bra sa kanner mig nojd men vill hoppa mer!! NU NU NU! Men kommer vara daligt vader i typ en vecka sa jag maste vanta.. it sucks. Daligt vader betyder ocksa slappt pa jobbet, sa det blir inte manga knop gjorda har inte. Men det ar skont det med, att ha nagra lugna dagar utan skydiving och hela det koret. Bara fa slappa tankarna och inte tanka pa att hoppa ut ur flygplan och grejer... haha sweet bro :)

Nu blir det mat, vi gillart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0