Guided tour

Nu var det val anda dags att ge er en liten guidad tur over mitt levnadstillstand har borta pa andra sidan jordklotet. Ni har ju redan sett bilder fran jobbet sa nu blir det en mycket basic rundtur over mitt boende.



Valkommen till Kaka Street :)


Nara till sjon!




 Kaka street, nummer 28 A


 Vardagsrummet


Mer vardagsrum


Koket


Mitt rum, ar storre an det ser ut! Ska skaffa lite mer prylar och grejer att satta upp pa vaggarna ocksa. Ar lite tomt och kalt just nu :)



Maste bara visa en bild pa det makligaste jag sett. Svarta svanar! Kanske ar vanligt men jag har iaf aldrig sett det tidigare. Helskumt.



Avslutar med en bild pa ett riktigt passande namnn pa en gata i Nya zeeland :)
Cheers bro!


Kommentarer
Postat av: Malena

Vilken sorts kaka street bor du på? Kladdkaka eller bondkaka eller varför inte banankaka?

2009-09-26 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0