Freefall

Tog lite bilder fran jobbet igar, alla hade nastan gatt hem sa ganska dott, men hoppas de ger er en liten bild av hur stallet  ser ut iaf :D


 Framsidan -  Feel the RUSH!!! :)



Inne i hangaren- 'gear up' zonen. Har klar vi pa de som ska hoppa deras jumpsuit och deras harnest. ( ursakta for min mix av engelska och svenska ord, men det ar sa mycket enklare!) Till vanster ser ni aven kameramannens fallskarmar, ganska sma och smidiga. Som sma ryggsackar.


Skydivers only at the airfield!
En klar och fin dag sa ar utsikten inte sa dum den heller, man ser bergen lite smatt i bakgrunden.




Inne i "the cave", redigeringsrummet. Mitt paradis! 4 mac-datorer for mig sjalv!!! muahaha kann pa den lina och maja ;) Betsy poserar vadligt vackert pa bilden ocksa...




Andra halvan av hangaren, packomradet. Har packas det fallskarmar for full rulle hela dagarna. Till vanster ser ni aven tandemfallskarmarna,  dubbelt sa stora som sportskarmarna som kameramannen anvander. Vager ganska mycket!

Nu blir det att skynda mig hem, ata lunch och sen bar det av till jobbet.
Cya later brudoos


Kommentarer
Postat av: Lina

Shit liza! Perfekt för dig ju! Snart får vi allt ta en date på skype bruden! :D Chao från España!

2009-09-07 @ 21:50:56
URL: http://skivatgodis.blogg.se/
Postat av: mullis

what whaaaat?!?! Jobbar du där asså:D NAJS mannen, ditt paradis låter underskattat isåfall.

;P

2009-09-09 @ 09:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0