Sondag

Snabb update
Dagarna flyger forbi har nere. Redan sondag igen, vadret ar underbart sa det blev en lang dag pa jobbet. Men jag klagar inte! Ruth kom i torsdags sa vi har haft fullt upp sen dess med massa olika aktiviteter. Mest energi har dock gatt at till att titta pa film och ata.. haha bra dar! Nej men vi har aven borjat planera var roadtrip runt sydon. Planerna har andrats drastiskt har men ger er en update nar allt ar mer sakert och bokat.

Annars hander inte mycket, flytten blir av om ca 1,5 vecka och det hela kanns redan mycket battre. Ikvall lagar anna middag och sen efter det ska vi mota upp Lianne for en ol i solskenet, sweet bro! :) Imorgon MASTE jag hoppa, jag far spader har nere pa marken snart... vadret ar battre men fortfarande for vindigt. Det suger. Sa imorgon hoppas jag att ni alla haller tummarna sa att jag kan fa in atminstande 2-3 hopp. Wieeee!!

laters!




Kommentarer
Postat av: Ingela.B

Hej Lisa!

Ja du tiden flyger i väg har gått fort,hoppas det blev fint så du kunde hoppa gör du det själv nu?så det blir lite resande för att se dej omkring?

Här rullar det på å nu är hösten här med kalla nätter men som tur är lite sol under dagarna.

Du får ha det så bra!Kram Ingela.B

2009-10-12 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0