Sista hoppet med Geoff

Fick antligen in ett hopp igar, hade garna gjort fler men da jag jobbade lyckades jag bara klamma in ett. Detta var mitt sista hopp med geoff, min instuktor som ager smurfrumpa. Nasta hopp blir helt sjalv, ingen som finns dar i luften brevid mig som man kan le eller lipa at..haha. Utan nu blir det att hoppa ut ur planet helt sjalv och bara ha kul..! har antligen fatt filmerna fran alla hopp ocksa. Saklart sa blev det nagot fel pa kameran fran mitt sista hopp, examens hoppet. Sa den funkar inte, men jag har iaf 6 andra. Ska nu bara redigera och fixa lite och sen laddar jag forhoppningsvis upp det har :D



Geoff och jag innan hoppet
(och nej! det dar ar inte min mage som putar ut nagot sa fruktansvart, utan det ar en liten vaska med en lifejacket i som jag har under min jumpsuit!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0