L&P is my love :)

Okej, blir inte sa mycket intressanta inlagg nu for tiden. Allt handlar mest om skydiving :) men vi gillart! Gjorde mitt forsta solohopp i sondags och gjorde tva till imorse. Helt obeskrivligt. Att hoppa med en instruktor ar en sak, det ar helt otroligt och en valdig trygghet. Men att var ahelt sjalv, totally amazing!! Att falla i luften och inte ha nagon annan brevid sig. Bara se marken, bergen och sjon runtomkring. San himla harlig kansla! min nasta lediga dag ar sondag sa da blir det forhoppnignsvis fler hopp!! wooo

Annars sa har vi ju flyttat in i vart nya hus. Ar jattefint, stortrvis. Ligger vid sjon, nara till jobbet. Frascht och nytt inuti. Enda nackdelen ar ju att det ar en bit fran stan, men provade att ta cykeln in till stan idag och det tog mig inte mer an 20 min sa jag ska inte klaga. var narmare an vad jag trodde :D

ikvall vet jag inte vad som hander. massa fodelsedagspartyn denna veckan men jag vet inte om jag orkar bry mig..haha. lite elakt. men jag kanner mer for att umgas med de narmaste och bara softa. vi far se vad som hander. Nu ska jag ta cykeln och dra mig hemat innan det borjar morkna.

Vi ses broder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0