Flytt igen....

Orkar inte. Idag vill jag bara stanga in mig i ett rum, lyssna pa This war is ours om och om igen pa hogsta volym och bara stanga allt annat ute. Inget ar fel med mig, behover bara en paus. Det blir annu en flytt om nagra veckor, mina flatmates har hamnat i brak... eller vet inte vad jag ska kalla det. Det har iaf kommit fram till att de inte kan bo tillsammans langre sa det blir att flytta. Anna flyttar till en lagenhet och de andra flyttar till en annan. Ar bra kompis med bada sa hela situationen ar lite knepig, har hamnat i mitten och vet inte hur jag ska reagera. Vill inte behova valja sida.

Anna erbjod dock att jag kan fa komma och bo hos henne om jag vill for nastan ingen hyra alls, vilket jag kommer gora. Men det kommer va lite konstigt, lagenheten ar valdigt liten. Kommer inte ens ha mitt egna rum. Alskade verkligen huset jag just flyttat in i pa Kaka st. Vill inte flytta! Men far forsoka se det som en utmaning och tackla det hela med bravur. Att dela en liten lagenhet i 2 manader med nagon jag inte kanner jatteval blir intressant det med. Kommer vara langt fran stan ocksa, knappt gangavstand. Men narmare till jobbet iaf. Det hela loser sig nog, ar ju bara 2 manader kvar tills jag antligen drar vidare. Ska bli skont att aka vidare, samtidigt som jag vill stanna. Ar valdigt kluven.

Nasta vecka kommer iaf Ruth for att bo med mig en vecka, det blir min raddning :)





Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt att flytta runt så mkt men det fixar du :)

Satt och kollade igenom bilder på datorn härom dagen , bilder i från kvällen i Holmedal. Det känns som att det var förra veckan men det är ju jättelänge sen och det är ju göörbra för då kommer ju snart min Liza hem :) Kramar

2009-10-06 @ 14:19:08
Postat av: lajza

Tack Linda! klarade jag av att dela lagenhet med dig i 2 veckor klarar jag val av vad som helst..! haha nej vi far allt gora om de 2 veckorna sa fort jag ar hemma. Jag kommer bli din permanenta rumskompis.. det ar bara att gilla laget! :) Ah avskedsmiddagen i holmedal kanns som det var flera ar sen ju!! haha minns du hur jag agde pa twister? ;)

2009-10-07 @ 07:16:36
URL: http://mynz.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja precis, har man stått ut med mitt snarkande i 2 veckor så är allt annat peace of kake ! Jag räknar starkt med att du blir min permanenta rumskompis när du kommer hem. Då ska vi dricka te och kolla på 2½ män :) Nej vad då ,twister? Kan tyvärr inte minnas det. Måste ha glömt bort det av ngn underlig anledning :P Pusss

2009-10-08 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0