Till Maja och Lina!

TACK!!! blev riktigt glad nar jag vaknade imorse och sag ett paket ligga pa sangen, och fran er tva!! Jag tog en promenad, gick ner till min hemliga pir och satt i solen och oppnade paketet :) Battre start pa morgonen far man leta efter.


Och alla sverigeprylar som var med i paketet har jag nu anvant for att smycka hyllan i mitt rum :) haha, skitsnyggt blev det. Sag dock att nagon hangt en koala fran oz i ena kanten, attans! Men alla prylar i paketet ar mycket uppskattade mina brudar, sarskilt lakritsen,...som redan ar uppaten haha :P



Nu vantar hej da kalas for Bonnie, som aker vidare imorgon. Da blir det bara Rob, Ruth och jag kvar, mycket sorgligt. Det har kommit lite nytt stadfolk dock, men de ar tyskar och lite skumma allihop..haha.. nejda men de sager inte sa mycket bara. 

Aterigen, TACK!!



Kommentarer
Postat av: lajna

woho! kul att det kom fram och att du blev glad!! :D hoppas även du gillade det oerhört vackra kortet på mig och majsan! ;D haha

2009-05-07 @ 16:56:41
Postat av: liza

ja absolut!!! Kortet var ju oerhort snyggt ocksa, har redan visat upp det stolt for alla jag kanner! Hoppas du hade en bra fodelsedag laman :)

2009-05-18 @ 13:13:44
URL: http://mynz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0