Happy Birthday liza :)

Da var man 19 ar da! :D Kanner verkligen skillnad, hur jag blivit aldre, mycket mer mogen och sjalvstandig :) haha eller inte! Har precis bokat mitt skydive, sa kl 12.30 idag sa hoppar jag .. wieeeee!! ska bli skitkul!

Tack for paketet! Ahlgrens bilar till frukost var inte dumt kan jag lova :) Forsokte bjuda folk har nere men de var en aning skeptiska..haha! Desto mer for mig da!

Igar var jag aven till Woolworths sa jag kopte pa mig jordnotssmor, for idag ska det atas en megafrukost med toast, jordnotssmor och sylt :) yummie!!! haha

Nu ska det atas mer Ahlgrens bilar och sen ska jag stada.. skoj :)

see ya folks

Kommentarer
Postat av: Viggo

19!? va!? jag trodde du var över 20-sträcket. damn. Jag skulle kunna säga "men se va stor du blivit" men så va visst inte fallet :P

Grattis i alla fall

2009-05-05 @ 23:44:35
URL: http://viggosen.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0